Czym się zajmujemy?
Mamy doświadczenie we wdrażaniu programów doradczo-szkoleniowych, a także inkubacji i akceleracji. Od ponad 30 lat doradzamy organizacjom.
Innowacje społeczne
Wdrożyliśmy ponad 100 innowacji społecznych w temacie dostępności w ramach Inkubatora Wielkich Jutra działającego na zlecenie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
Start-upy, akceleracja i innowacje technologiczne
Industry Lab, czyli nasz akcelerator innowacji przemysłowych, łączy świeżą energię start-upów z doświadczeniem gigantów biznesowych. Akcelerowaliśmy ponad 80 start-upów.
Aktywizacja i rynek pracy
Naszą mocną stroną jest wysoki poziom skuteczności w aktywizacji zawodowej. Wsparliśmy w tej dziedzinie ponad 12 tys. osób. Obecnie realizujemy kluczowy projekt „Droga do zatrudnienia po węglu”.
Szkolenia dla osób indywidualnych i firm
Organizujemy szkolenia dla osób indywidualnych oraz firm i ich pracowników. Zajmujemy się różnymi tematami, począwszy od procesu sukcesji w firmach rodzinnych, przez uniwersalne projektowanie, aż po dostępność.
Edukacja
Realizujemy programy rozwojowe dla szkół, uczniów i kadry oświaty. Wspieramy w pozyskaniu zewnętrznego finansowania. Oferujemy szkolenia dopasowane do potrzeb klientów, doradztwo zawodowe oraz coaching.
Doradztwo restrukturyzacyjne
Zapewniamy pomoc finansową oraz wsparcie w otwarciu postępowań restrukturyzacyjnych. Zajmujemy się też opracowywaniem i wdrażaniem strategii restrukturyzacyjnych.
Zarząd DGA
To zespół doświadczonych liderów, którzy skutecznie kierują firmą ku rozwojowi i innowacjom. Dzięki ich strategicznemu podejściu DGA stale umacnia swoją pozycję na rynku, łącząc tradycję z nowoczesnością.
Prezes zarządu
Andrzej Głowacki
Andrzej Głowacki pełni funkcję prezesa zarządu DGA S.A. od maja 1995, jest również jej założycielem. Odpowiada za kierowanie firmą i wyznaczanie jej strategicznych kierunków rozwoju.
Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu, restrukturyzacji i doradztwie biznesowym. Specjalizuje się w prowadzeniu skomplikowanych procesów restrukturyzacyjnych, pomagając firmom w trudnych sytuacjach finansowych odzyskać stabilność i efektywność.
Przez prawie 30 lat działalności DGA zrealizował setki projektów doradczych, m.in. w zakresie wytyczania strategii przedsiębiorstw, prywatyzacji spółek Skarbu Państwa, procesów M&A, restrukturyzacji przedsiębiorstw, wycen oraz wiele projektów szkoleniowo-doradczych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Andrzej Głowacki wnosi do firmy nie tylko bogate doświadczenie, ale też wiedzę z wielu dziedzin nauki. Jest absolwentem kierunku informatyka Politechniki Poznańskiej i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Posiada tytuł doktora nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu.
W marcu 2013 r. uzyskał licencję uprawniającą do wykonywania zawodu doradcy restrukturyzacyjnego, a od 2018 r. jest biegłym sądowym przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu i Warszawie.
Andrzej Głowacki jest przewodniczącym Rady Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Poznaniu oraz wiceprzewodniczącym Rady Uczelni Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i wiceprezydentem Klubu Partnera UEP oraz przewodniczącym Rady Nadzorczej Terlan Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Wiceprezes zarządu
Anna Szymańska
Przedsiębiorczyni i liderka, której pasja do zarządzania i głęboka wiedza pozwalają na skuteczne wspieranie firm w najtrudniejszych wyzwaniach gospodarczych. Od 1995 r. jest wiceprezesem zarządu w spółce DGA S.A. W ciągu 34 lat pracy w branży nadzorowała około tysiąca projektów realizowanych zarówno dla sektora MŚP, dużych podmiotów, jak i na zlecenie administracji samorządowej i centralnej. Były to projekty związane m.in. z prywatyzacją podmiotów, wycenami, procesami M&A oraz procesami restrukturyzacji i strategiami rozwoju.
Anna Szymańska jest orędowniczką transparentności, rzetelności i etyki w biznesie. Jej misją jest wspieranie przedsiębiorstw w trudnych momentach finansowych. W swojej pracy kieruje się zasadą, że każda firma zasługuje na odpowiednie wsparcie w dążeniu do sukcesu.
W 1999 r. otrzymała tytuł Certyfikowanego Doradcy ds. Zarządzania – CMC (Certified Management Consulting) – przyznawany wspólnie przez The International Council of Management Consulting Institutes i Stowarzyszenie Doradców Gospodarczych.
Anna Szymańska łączy swoją pasję do biznesu z troską o innych, co zaowocowało zainicjowaniem przez nią powołania w 2008 r. fundacji „Wspieramy Wielkich Jutra” z siedzibą w Poznaniu. Fundacja wspiera przede wszystkim przedsiębiorczość wśród młodzieży i osób początkujących w biznesie. Obecnie Anna Szymańska pełni funkcję wiceprezesa fundacji.
Jest absolwentką Wydziału Planowania i Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 13 marca 2013 r. posiada licencję syndyka nr 688 uprawniającą do wykonywania czynności syndyka, nadzorcy sądowego i zarządcy (obecnie doradcy restrukturyzacyjnego) przyznaną przez Ministra Sprawiedliwości. Pełniąc funkcję syndyka, przeprowadziła ponad 80 postępowań upadłościowych zarówno firm, jak i osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
Prezes Stowarzyszenia Doradców Restrukturyzacyjnych, Mediatorów i Likwidatorów, które jest organizacją zrzeszającą i reprezentującą interesy, szczególnie zawodowe doradców restrukturyzacyjnych, syndyków masy upadłości, likwidatorów, nadzorców, kuratorów spółek prawa handlowego, zarządców przedsiębiorstw i mediatorów, zajmujących się procesami uzdrawiania gospodarki przedsiębiorstw, prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne oraz innych podmiotów prawnych.
W 2005 r. postanowieniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej została odznaczona Brązowym Krzyżem Zasługi.
Obecnie w DGA S.A. odpowiada za pozyskiwanie i realizację projektów doradczo-szkoleniowych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków Unii Europejskiej.
Czytaj więcejRada nadzorcza
Przewodniczący Rady Nadzorczej DGA S.A.
Posiada wykształcenie wyższe. Ukończył Akademię Wychowania Fizycznego w Poznaniu – Wydział Turystyki i Rekreacji, kierunek: Ekonomika obsługi ruchu turystycznego.
Przebieg kariery zawodowej:- 1990-1998: współwłaściciel spółki BHZ Inter Consult s.c. w Poznaniu
- 1997 - nadal: współwłaściciel spółki Inter Consult S.A.
- 1997-2001: członek Rady Nadzorczej Inter Consult S.A.
- 1992-1994: dyrektor spółki Pro Consult Sp. z o.o.
- 1993-2001: poseł na Sejm II i III kadencji
- 1998, 2002 - nadal: doradca Zarządu ds. Strategicznych w spółce Inter Consult S.A.
- 2001-2006: członek Rady Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty z siedzibą w Warszawie
- 2003 - nadal: Prezes Instytutu Otwartego Społeczeństwa Informacyjnego z siedzibą w Warszawie
- 2006 - nadal: własna działalność gospodarcza IIo Consulting Karol Działoszyński
- 07.2004-08.2006: członek Rady Nadzorczej spółki Exatel S.A. z siedzibą w Warszawie
- 01.2007-12.2007: Wiceprezes Zarządu Multimedia Concept S.A.
W 2015 odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Karol Działoszyński nie spełnia wszystkich kryteriów niezależności opisanych w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW 2016.
Zgodnie z oświadczeniem Pan Karol Działoszyński nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec DGA S.A. oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu oraz nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Członek Rady Nadzorczej DGA S.A.
Pan Jacek Trębecki posiada wykształcenie wyższe. Jest doktorem habilitowanym, prof. UEP. Łączy aktywność naukową z prowadzeniem projektów gospodarczych. Od 2000 roku pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w Katedrze Ekonomii Informacji Instytutu Ekonomiczno Społecznego. Naukowo zajmuje się ekonomią behawioralną i wpływem komunikowania na decyzje ekonomiczne. Zainteresowania naukowe wykorzystuje w praktyce gospodarczej, w której doradzał i szkolił zarówno w największych firmach w kraju jak i organizacjach oraz realizował projekty m.in. dla WARP, PARP, Orlen, Lasów Państwowych, Metro Group, Ministerstwa Finansów czy KPRM.
Dodatkowe kwalifikacje:- 2000: doktorat zarządzania,
- 2013: habilitacja z zakresu ekonomii,
- 2016: stanowisko profesora nadzwyczajnego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu,
- 1996-2023: wykładowca m.in. UAM, WSB, WSZiB, UW. Twórca i wykładowca kilkunastu studiów podyplomowych i kursów MBA.
Aktywność praktyczna:
- założyciel firmy doradczej PR Prelite,
- członek PSPR – Polskiego Stowarzyszenia Public Relations,
- współzałożyciel i członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Agencji Public Relations,
- członek zespołu badawczego ECM European Communication Monitor,
- członek Gabinetu gubernatora Lions Club International,
- Wiceprzewodniczący Rady Osiedla Strzeszyn,
- Associate Partner PUEB Knowledge Transfer Company,
- Prezes Stowarzyszenia Absolwentów UEP.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Jacek Trębecki spełnia wszystkie kryteria niezależności opisane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 roku o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym oraz określonych w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW 2021.
Zgodnie z oświadczeniem Pan Jacek Trębecki nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec DGA S.A. oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu oraz nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Członek Rady Nadzorczej DGA S.A.
Pan Piotr Gosieniecki posiada wykształcenie wyższe (doktor prawa). Ukończył Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Dodatkowe kwalifikacje:- 1973 - 1975: aplikacja sądowa,
- 1975: zdany egzamin sędziowski,
- 1983: doktorat na Wydziale Prawa i Administracji UAM,
- 1984: kurs prawa amerykańskiego w Leyden (Holandia),
- 1986: zdany egzamin radcowski,
- 1987: stypendium na Uniwersytecie w Kolonii (Niemcy).
Przebieg kariery zawodowej:
- 1973 - 12.1973: aplikant sądowy etatowy w Sądzie Wojewódzkim w Poznaniu,
- 01.1974 - 09.1976: pracownik naukowo-techniczny na Wydziale Prawa i Administracji UAM,
- 09.1983 - 1993: adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji UAM,
- 09.1986 - 1996: radca prawny w Cechu Rzemiosł Spożywczych przy Izbie Rzemieślniczej w Poznaniu,
- 1993 - nadal: starszy wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji UAM,
- 1997 - 2010: wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu,
- 2002 - 2018: kierownik pierwszego roku Zaocznego Studium Prawa.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Piotr Gosieniecki nie spełnia wszystkich kryteriów niezależności opisanych w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW 2016.
Zgodnie z oświadczeniem Pan Piotr Gosieniecki nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec DGA S.A. oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu oraz nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Członek Rady Nadzorczej DGA S.A.
Pani Karina Plejer posiada wykształcenie wyższe. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła również na tej uczelni studia podyplomowe w zakresie public relations.
Od ponad 20 lat współpracuje z przedsiębiorcami, wspierając ich w rozwoju na rynku krajowym i zagranicznym. Współtworzy i realizuje strategię działania Wielkopolskiego Klubu Kapitału, który od ponad 30 lat aktywnie działa na rzecz rozwoju wielkopolskich przedsiębiorców.
Przebieg kariery zawodowej:- 2008 - nadal: Z-ca Dyrektora ds. PR/Specjalista ds. lobbingu - Wielkopolski Klub Kapitału,
- 2003-2008: Specjalista ds. lobbingu - Wielkopolski Klub Kapitału,
- 2014-2022: Sekretarz Sądu w Sądzie Arbitrażowym przy Polskiej Izbie Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji,
- 2011-2012: Specjalista ds. promocji - Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji,
- 2009-2010: Asystent koordynatora projektu - Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji,
- 2003: Referentka w Punkcie Informacji Europejskiej - Urząd Miejski w Mosinie.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Karina Plejer spełnia wszystkie kryteria niezależności, o których mowa w art. 129 ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym z dnia 11 maja 2017 z późn. zmianami oraz określonych w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW 2021.
Zgodnie z oświadczeniem Pani Karina Plejer nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec DGA S.A. oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu oraz nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Członek Rady Nadzorczej DGA S.A.
Pani Longina Szymankiewicz posiada wykształcenie wyższe. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu o specjalności rachunkowość i finanse przedsiębiorstw. Od 1999 r. posiada uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, a od 10 stycznia 2006 r. wpisana jest do rejestru biegłych rewidentów prowadzonego przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów pod numerem 10675.
Przebieg kariery zawodowej:- 1993 - 2002: asystentka głównej księgowej, a następnie samodzielna księgowa w PPHU WITGUM s.c ZPCHr.
- 2003 - 2008: zatrudniona w dziale audytu firmy Morison Finansista Audyt Sp. z o.o.
- 2008 – nadal: pracuje w AWAL Kancelaria Biegłych Rewidentów Sp. z o.o. w Poznaniu i zajmuje się między innymi badaniem rocznych sprawozdań finansowych, badaniem planów przekształceń spółek, przeprowadzaniem analiz finansowych, doradztwem w zakresie rachunkowości, nadzorami nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych spółek o profilu produkcyjnym oraz zakładów pracy chronionej.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Longina Szymankiewicz spełnia wszystkie kryteria niezależności opisane w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW 2016.
Zgodnie z oświadczeniem Pani Longina Szymankiewicz nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec DGA S.A. oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu oraz nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Dane rejestrowe DGA S.A.
- Nazwa spółki: DGA S.A.
- Adres: ul. Towarowa 37, 61-896 Poznań
- KRS: 0000060682
- NIP: 7811010013
- Regon: 630346245
Polityka wynagrodzeń
Dokumenty formalne
Plik do pobrania:
- Polityka wynagrodzeń
- Informacje o okresach na jakie zawarte zostały stosunki prawne z Członkami Zarządu i Rady Nadzorczej oraz jakie są okresy i warunki ich rozwiązania
Sprawozdania z wynagrodzeń
Plik do pobrania:
- Sprawozdanie z wynagrodzeń
- Opinia biegłego
Archiwum
2023
2022
Inwestycje kapitałowe
Jednostki zależne
Nazwa | Udział DGA w kapitale w % | Strona internetowa |
---|---|---|
Life Fund Sp. z o.o. | 100% | www.lifefund.pl |
DGA Kancelaria S.A. | 49,3% | www.dgakancelaria.pl |
Jednostki współzależne i stowarzyszone
Nazwa | Udział DGA S.A. w kapitale w % | Strona internetowa |
---|---|---|
DGA Audyt Sp. z o.o. | 74,0% | www.dgaaudyt.pl |
Pozostałe inwestycje
Nazwa | Udział DGA S.A. w kapitale w % | Strona internetowa |
---|---|---|
DGA Optima Sp. z o.o. | 15,0% | www.dga.pl/optima |
PTWP S.A. | 10,9% | www.ptwp.pl |
Szybka Pożyczka Polska Sp. z o.o. | 15,6% poprzez Life Fund Sp. z o.o. | |
Szybka Pożyczka Polska Plus Sp. z o.o. | 15,5% poprzez Life Fund Sp. z o.o. |